BlueMango Design hertekent La Croix Rouge de Belgique

La Croix Rouge de Belgique, de Franstalige tegenhanger van Rode Kruis-Vlaanderen, biedt verschillende diensten aan in een honderdtal “Maison de Croix Rouge”-centra. Deze hadden vroeger elk hun eigen look, maar om ze nu beter herkenbaar te maken, creëerde BlueMango Design één gemeenschappelijke merkidentiteit.
De nieuwe look wordt gekenmerkt door het zwarte opschrift “Croix Rouge de Belgique” op een witte achtergrond, steeds onderlijnd in het rood en natuurlijk ook vergezeld door een rood kruis. BlueMango Design ontwierp ook enkele grafische iconen die de verschillende diensten van Croix Rouge moeten uitleggen. Deze zijn voortaan te vinden op de ruiten van de centra. Daarop vinden bezoekers nu ook duidelijke vermeldingen over wat ze er kunnen vinden, zoals de “Vestiboutique’ (tweedehandskledij) en de “Epicerie Sociale” (kruidenierswaren aan een degelijke prijs).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]