La Croix Rouge de Belgique, de Franstalige tegenhanger van Rode Kruis-Vlaanderen, biedt verschillende diensten aan in een honderdtal “Maison de Croix Rouge”-centra. Deze hadden vroeger elk hun eigen look, maar om ze nu beter herkenbaar te maken, creëerde BlueMango Design één gemeenschappelijke merkidentiteit.
De nieuwe look wordt gekenmerkt door het zwarte opschrift “Croix Rouge de Belgique” op een witte achtergrond, steeds onderlijnd in het rood en natuurlijk ook vergezeld door een rood kruis. BlueMango Design ontwierp ook enkele grafische iconen die de verschillende diensten van Croix Rouge moeten uitleggen. Deze zijn voortaan te vinden op de ruiten van de centra. Daarop vinden bezoekers nu ook duidelijke vermeldingen over wat ze er kunnen vinden, zoals de “Vestiboutique’ (tweedehandskledij) en de “Epicerie Sociale” (kruidenierswaren aan een degelijke prijs).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]